&nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbsp &nbsp &nbsp &nbsp '
werkwijze

1. Vraag een offerte aan!

Zijn jullie enthousiast geworden van onze kaarten? Vraag dan een offerte aan. Zo bekijken wij jullie wensen en kunnen wij aan de slag met de informatie. Beschrijf jullie wensen zo uitgebreid mogelijk. Denk hierbij aan, papiersoort, details zoals waxzegels, droogbloemen, zijden lint etc.

Wat voor ons ook belangrijk is om te weten om de factuur te kunnen opstellen zijn de aantallen. Wij adviseren dan ook tussen 5 en 10 exemplaren extra te bestellen voor het geval dat. We weten uit ervaring dat ouders/koppels/individu vaak te kort komen. Achteraf extra kaarten bestellen gaat soms lastig met de planning. Dus bestel toch een paar extra kaarten is ons advies!

We proberen de offerte binnen 3 werkdagen op te stellen en toe te sturen per mail.

2. Offerte akkoord? Dan kunnen jullie de tekst aanleveren!

Zijn jullie akkoord gegaan met de offerte? Dan kunnen jullie de tekst voor op het kaartje toesturen. Denk hierbij aan: jullie namen/naam (van de baby), tekst, en gegevens (die later na de geboorte worden bijwerkt). Zo kunnen jullie het digitale design zien met jullie namen of de naam van de baby en krijgen jullie een goed beeld van het kaartje.
Geen inspiratie voor een tekst?Een tekst is heel persoonlijk. Kijk op onze instagram voor inspiratie!Wil je een deel van de oplage in het Nederlands en een deel in een andere taal? Dat kan. Houdt dan wel rekening met extra designkosten omdat er twee designs gemaakt worden

3. Jullie ontvangen een digitaal ontwerp.

Het digitale design is af! Deze ontvangen jullie per mail of als foto via instagram.Gaat het om een bestaand kaartje die jullie van onze instagram hebben gekozen en willen jullie afwijken van het originele ontwerp? Dat kan. We zeggen er altijd bij, hier zitten wel extra kosten aan verbonden. Geef dit dan ook vooraf aan bij de offerte aanvraag. Hebben jullie een custom made kaartje? Dan mogen jullie tot drie keer kosteloos aanpassen. Meer dan drie wijzigingen kan extra leiden tot extra ontwerpkosten. Zodra wij een akkoord hebben ontvangen van het laatste digitale ontwerp noteren we dit als het “final design” en kunnen er geen wijzigingen meer doorgegeven worden.
 
In deze fase ontvangen jullie de betaling per iDeal link. Als wij die hebben ontvangen noteren wij de uitgerekende datum in onze agenda.

4. Productie

Zodra de baby is geboren kunnen jullie binnen 2 dagen de gegevens toesturen.
Denk hierbij aan, geboortedatum, gewicht, lengte en geboortetijd. Heb je een kaartje met een foto? Hou er dan rekening mee dat het ongeveer 3 werkdagen duurt voordat wij de foto binnen krijgen.  Wij voegen de gegevens toe en ontvangen jullie een final design. Controleer goed op typ-, en/of spellingsfouten!

Na het ontvangen van het akkoord kunnen er geen wijzigingen meer doorgevoerd worden en begint het druk proces.

5. Levering

Wij hanteren 7 dagen voor productie vanaf het moment dat de laatste design door jullie is gecontroleerd en het akkoord voor het starten van het druk proces is gegeven. Echter kan de levertijd ook veranderen a.d.h.v het kaartje en hoeveelheid. De actuele levertijd zal in de offerte/factuur opgenomen worden.

De kaarten worden altijd door ons in elkaar gezet en in de enveloppen gedaan. Zo hoeven jullie enkel nog de adressen te schrijven. Onze pakketen worden altijd aangetekend verzonden.

Willen jullie de enveloppen eerder ontvangen? Dat is mogelijk! Hou er wel rekening mee dat er dan extra verzendkosten worden gehanteerd.